Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

joi, 10 august 2017

Idei pentru casă si grădină - Dulăpiorul din cutii de carton reciclate

 



Dulăpiorul  din carton l-am făcut pentru obiectele și furniturile necesare micilor proiecte pe care le confecționez din şi cu  plăcere.

Cutia respectivă din care am făcut micul dulap, este cutia de carton de la aparatul de aer condiționat. 
Cutia are dimensiunile de Î=76 cm, l=36 cm și adâncimea de 23 cm. Aceasta am folosit-o drept corpul dulapului. Din restul cartoanelor am croit pentru fiecare parte a cutiei bucăți cu dimensiunile părților laterale, spatele, capacul și partea de jos a dulapului, bucăți ce reprezintă dublura dulăpiorului pentru a fi mai rezistent.
Bucățile  le-am lipit cu aracet și apoi le-am capsat.
După ce s-a uscat l-am dublat cu  hârtie de ziar pe toate părțile, inclusiv interiorul. După uscare am fixat locul sertarelor si a raftulrilor.
Sertarele sunt făcute din carton și îmbrăcate în autocolant iar butonii sunt dopuri de la sticlele  de apă. 
În final am învelit dulapul cu autocolant în inteior cât și exterior si am fixat piciorusele din capece de le  sticlele din plastic de 5 l.
Fixarea butonilor pentru etajerele
despărţitoare
Asa arata după ce a fost cşptuşit  cu
hârtie de ziar



Şinele din carton pe care culisează sertarele





















Fixarea picioruşelor 


Dulăpiorul este gata!!!!!!!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu