Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

duminică, 17 ianuarie 2016

Cheesecake cu zmeură (cu căpşuni)


Este duminică, zi de odihnă, dar cum a nins foarte mult şi a viscolit, băieţii mei ( soţul şi băiatul) au ieşit la dat  zăpada din curte, de pe trotuarul din faţa curţii şi dezepezirea maşinii. Pentru munca depusă i-am răsfăţat cu un dulce minunat, un Cheesecake cu zmeură.




Iată ce am folosit.





 Blatul:
 4 pacheţele de biscuiţi Oreo ( în loc
de biscuiţi obişnuiţi), 50 g margarină Unirea pentru prăjituri,50 g nuci, o lingură de zahăr (dacă folosiţi biscuiţi obişnuiţi). Toate ingredientele,  mai puţin margarina, se macină la robot, peste care se va turna margarina topită. Acest aluat se va împărţi în formele pe care le aveţi, presând cu lingura, şi se coc 10 minute la foc iute ( 180 grade). Se scot şi se lasă să se răcească.
Peste acest blat se va turna următoarea cremă:














Crema sau umplutura:

Eu am folosit 2 cutii cu  Cremă de brânză Natur -  Delaco  (300 g în total), 1 cutie Crem -  Ckeese Classic 200 g de la Kaufland şi 250 g brânză de vaci proaspătă ( poate fi 250 g mascarpone), 50 g zahăr, 1 plic zahăr vanilat, 4 ouă bătute cu un praf de sare. Se mixează toate ingredientele până se omogenizează. Se pun formele în tava cuptorului, şi apoi se vor umple cu crema de brânză. Se introduce tava în cuptor şi se coc aproximativ 25 - 30 minute la foc potrivit (120 grade). Nu vă face-ţi probleme dacă se crapă. Se scoate tava şi se lasă să se răcească complet. Înainte de a le pune în frigider acoperiţi-le cu o folie de plastic.
















Sosul de zmeură (sau căpșuni)


50 g, zahăr,50 ml apă, 250 g zmeură sau căpșuni ( sau amestec de fructe)
Eu am la frigider zmeură şi căpșuni congelate. Se topesc 50 g zahăr în 50 ml apă. Se adaugă jumătate din fructe şi se fierb aproximativ 2 minute. Se strecoară şi în sosul rezultat se adaugă restul de fructe. Se mai fierb 1 minut.


 Servirea : Se  scot prăjiturile din forme, cu ajutorul unui cuțit trecut prin apă caldă, Se vor așeza pe farfurii cu blatul de biscuiți în jos. Se vor orna cu sosul de fructe. Se poate pune şi o cupă mica de înghețată.
 Este delicioasă!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu