Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

duminică, 25 octombrie 2015

La Târgul de toamna

Nu am putut rata de a vizita şi admira creaţiile handmade şi obiectele vintange expuse cu ocazia Târgului de toamnă din Centrul Vechi - Vintange Pub, organizat de Galeriile Excelsior.
A fost o zi minunată de toamnă. Soarele nu  fost zgârcit, şi-a revărsat razele încălzindu-ne sufletele  şi ne-a bine dispus pe toată durata plimbării prin Centrul vechi al capitalei.







Fosta Bibliotecă Naţională
Artizanii şi meşteşugarii şi-au expus creaţiile şi-mi pare foarte rău că nu am avut voie să fac poze în interiorul magazinelor.
De asemenea am văzut magazine, tarabe cu haine, obiecte, mobilă şi decoraţiuni vechi, foarte atrăgătoare. Privindu-le mi-am pus întrebarea oare cui au aparţinut, cine le-a folosit, cine le-a îmbrăcat, cum oare arată persoana respectivă etc. Fiecare obiect are o poveste, o istorie pe care doar mi-o imaginez. dar care m-a emoţionat profund.
Nu rataţi Târgul de iarna, organizat în perioada 4 - 6 decembrie 2015.

Pe Calea Victoriei ne-am oprit în faţa Muzeului de Istorie, muzeu ce l-am vizitat de mai multe ori, împreună cu copii, apoi cu nepoţii. De data aceasta am vrut să fac o poză lângă statuia lui Traian, statuie ce a provocat multe discuţii şi controverve. Dar.... suntem urmaşii lui Traian.... !!!!!!


Calea Victoriei - Muzeul de Istorie



Pe Bulevardul I.C. Brătinu, am admirat clădirea Muzeului de Istorie al Municipiului Bucureşti - Palatul Şuţu. Are o vechime de apoximativ 150 de ani, fiind unul dintre imobilele vechi ce nu a suferit modificări majoare de-a lungul timpului.



Cu acestă ocazie ne-am plimbat şi pe str. Franceză, unde poţi vedea clădiri vechi lăsate să se deterioreze şi mai mult, clădiri renovate ce dă un aer plăcut şi proaspăt unei vechi străzi din Centrul vechi.

























Biserica Colţea şi Spitalul Colţea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu