Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

vineri, 7 august 2015

Bezele cu sirop de căpşuni şi îngheţată

Bezele


Pregătirea bezelelor a fost întotdeauna pentru mine o mare provocare. Având albuşuri de la prepararea ciorbei a la grec, m-am hotărât să fac un dulce nu prea pretenţios.











Am avut 5 albuşuri , 12 linguri de zahăr pudră, un praf de sare, 1/2 linguriţă de oţet, 1 linguriţă de esenţă rom,1 linguriţă zeamă de lămâie.

Albuşurile se bat cu mixerul, cu viteză mică pentru început şi când devin spumoase şi tari  adăugăm zahărul treptat, esenţa de rom şi zeama de lămâie. Mixăm cu viteză maximă încă 5  minute până se întăresc bine,  având un aspect lucios.


Dacă aveţi pos de ornat, puneţi bezeaua în el, şi într-o tavă tapeatată cu hârtie de copt, se pun bezelele în formele dorite. Eu nu am un pos corespunzător, aşa că am pus bezelele cu lingura de supă. Se introduce tava în cuptorul încălzit. Secretul coptului constă în faptul că bezelele se vor coace la foc mic cu uşa cuptorului întredeschisă (folosiţi o lingură de lemn pentru a fixa uşa cuptorului). Timpul de coacere este de 1 oră şi 30 minute. Este foarte important ca bezele să se răcească în cuptor.

Aranjarea prăjiturii:

Pe  farfuria de desert se pun 3 bezele, deasupra se toarnă spuma de căpşuni şi se ornează cu îngheţată de căpşuni.

Poftă buna !!!

 Este delicios!!!!







Acesta este soţul meu un mare pofticios !!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu