Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

duminică, 7 iunie 2015

Spumă de căpşuni


Fiind duminică, m-am gândit să fac un desert uşor şi răcoritor, aşa că am cules din grădina mea căpşuni, mure şi coacăze.


Pentru spuma de căpşuni  am folosit:

5oo g de căpşuni
2 albuşuri
200 g zahăr
1 lingură zeamă de lămâie





Mod de preparare:

Se spală căpşunile şi se înlătură codiţele. Zdrobim căpşunile cu zahărul şi le punem într-o strecurătoare. 


Sucul se poate folosi la prepararea siropului de căpşuni.

Albusurile se bat spumă împreună cu zeama de lămâie. Când spuma de albuşuri este albă şi tare se adaugă căpşunile, mixând până se întăreşte din nou şi creşte în volum.
Spuma de căpşuni se serveşte în cupe, se ornează cu căpşuni sau frişcă.
Eu am decorat cu mure şi coacăze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu