Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

joi, 12 februarie 2015

Confecţionarea iei cu motive populare partea a V-a




Buna ziua,
 iată că astăzi pot să mă laud, am avansat cu brodatul la ie ( faţa bluzei). Merge  anevoios  pentru că aşa cum am mai scris, pânza este foarte deasă. Motivul popular ales îmi place foarte mult, este pur muntenesc.

Dar astăzi am avut mai mult spor la lucru pentru că a fost o zi frumoasă, cu mult soare.
Dimineaţă am observat că vine primăvara, ghiocei firavi au răsărit dorind sa nu piardă nicio clipă din mângâierea blândelor raze de soare. Dar primăvara este schimbătoare. Azi  e zi de vară, cu soare, mâine poate fi zi de toamnă ori de iarnă, cu brumă şi îngheţ. Dar şi toporaşii, narcisele, zambilele şi lalelele au răsărit printre frunzele uscate, semn ca primăvara este aproape.






.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu