Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Înrămarea unui mic goblen


De multe ori lucrăm mici obiecte, fie brodate, pictate sau avem fotografii dragi pe care le-am dori înrămate şi zac uitate

prin diverse sertare. De aceea m-am gândit sa vă arăt ce am făcut eu.




Am cumpărat setul alăturat, pentru înarmare a unor mici fotografii sau obiecte lucrate manual (fig.1).


Are în componenţă urmăoarele părţi (fig.2)
Având acest set, am înrămat micul goblen lucrat acum câţiva ani.
În primul rând  stabilim cum se încadrează goblenul pe suport şi apoi după ce am măsurat şi tăiat surplusul de material, l-am lipit cu aracet pe suport.
foto.2










FOTO.3

Am decorat rama prin metoda şerveţelului decupat. Deoarece şerveţelul era deschis la culoare l-am pictat cu vopsea acrilică de culoarea verde. Pentru liprea şerveţelului şi pentru finisare, am folosit adezivii din fotografia nr.3

În final aşa arată micul meu tablou


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu